Ovaj webinar prvi je od ukupno tri webinara koji će se, putem ZOOM platforme, održati do kraja godine i kojima će biti obuhvaćeno cjelokupno poslovanje kroz paušalni obrt, zajedno s vođenjem poslovnih knjiga i sastavljanjem godišnjih izvještaja.
Webinari se temelje na radionici „Paušalni obrt – od otvaranja do samostalnog vođenja knjigovodstva“, koja je godinama uspješno održavana u organizaciji računovodstvenog ureda R. S. Bonum d.o.o. iz Pule i na kojoj su polaznici izgradili čvrste i kvalitetne temelje za daljnje samostalno poslovanje.
Jedan od osvrta na radionicu:
“Poštovana gđa Silvija, zahvaljujem se na trudu koji ste uložili u pripremu i održavanje radionice. Moram reći da je radionica “Paušalni obrt – od otvaranja do samostalnog vođenja knjigovodstva” premašila moja očekivanja. Jednostavnim i nama početnicima razumljivim rječnikom objasnili ste nam sve što trebamo znati. Najviše mi se svidjelo to što nas nije bilo previše i svakom ste ponaosob objasnili sve što treba znati i svakog uputili na stvari koje su specifične za njegov obrt. Znači, jedan individualan pristup svakom od nas. Puno znači i podrška koju ste nam ponudili ukoliko nam nešto ne bude jasno ili se susretnemo sa nekim problemima vezanim za knjigovodstvo paušalaca. Jako sam puno naučila i mislim da ću moći sama voditi knjigovodstvo obrta. Ako zapnem, neću se ustručavati potražiti Vašu pomoć. Hvala na svemu!” A.J.
Pojavom pandemije uzrokovane virusom Covid-19 radionica se prestaje održavati, a ovi su webinari posljedica brojnih upita i interesa iskazanog od strane, pretežno budućih, ali i onih obrtnika koji su već pokrenuli svoje poslovanje.
Teme prvog webinara su sljedeće:
- Što je obrt?
- Tko može biti obrtnik?
- Zašto obrt?
- Otvaranje obrta po koracima
- Prijava na obvezna osiguranja
- Upis u registar poreznih obveznika
- Paušalno oporezivanje samostalne djelatnosti
- Ukupni troškovi poslovanja
- Što ako sam zaposlen/a i želim otvoriti paušalni obrt?
- Upute za plaćanje poreza, prireza i doprinosa
Na drugom webinaru obradit ćemo sve potrebno za poslovanje u skladu sa svim zakonima i propisima, istaknut ćemo obvezne elemente računa, naučiti izraditi interni akt kao i sve potrebne odluke, dotaknut ćemo se fiskalizacije i poslovanja s inozemstvom, dok je treći webinar zamišljen kao radionica na kojoj će polaznici na konkretnim primjerima naučiti kako voditi poslovne knjige i sastavljati i predavati godišnje izvještaje.
Predviđeno održavanje drugog webinara: subota, 06.11.2021. god., od 10:00 do 12:00 sati.
Predviđeno održavanje trećeg webinara: subota, 11.12.201. god., od 10:00 do 12:00 sati.
Održavanje prvog webinara: subota, 02.10.2021. god., od 10:00 do 12:00 sati. U predviđeno vrijeme trajanja webinara uključeno je i vrijeme za pitanja svih sudionika. U slučaju većeg broja pitanja, vrijeme se može i produžiti.
Predavačica: Silvija Radulović, vlasnica i direktorica računovodstvenog ureda R. S. Bonum d.o.o.
Cijena svakog webinara iznosi 250,00 kuna, s uključenim PDV-om.
Prijavom na prvi webinar nije obvezno sudjelovanje na iduća dva webinara. Također, moguća je kasnija prijava i na samo jedan od webinara.
Polaznici koji se odmah prijave na sva tri webinara ostvaruju pravo na sudjelovanje po povoljnijoj cijeni, od ukupno 650,00 kuna, s uključenim PDV-om.
Svi polaznici mailom će dobiti snimku i Potvrdu o uspješnom sudjelovanju na webinaru, a polaznicima koji se prijave za sva tri webinara, uz povoljniju cijenu, snimku i potvrdu, poštom šaljemo knjigu „Biram poduzetništvo“, koja govori o tome kako pokrenuti i uspješno voditi vlastiti posao.
Prijave i uplate za prvi ili sva tri webinara po povoljnijoj cijeni zaprimaju se do 30.09.2021. godine.
Prijava na webinar: